Saya perlukan hanya beberapa minit sahaja dari masa anda yang cukup berharga untuk membocorkan satu rahsia yang tak disangka sama sekali...

Pelajari Sistem Yang Boleh Menjana

RM2,400 SEHARI Untuk Anda

Dalam Sekelip Mata Hanya Selepas Beberapa Minit Membacanya!

 
 
avatar
Tarikh: Khamis, 26 Mei 2016
Dari: Rezwan Ahmad, Kuala Lumpur
Re: Maklumat yang bakal mengubah hidup anda


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Anda dan saya tidak pernah bertemu. Tetapi saya pasti anda ke sini mungkin kerana anda sedang mencari jalan untuk mencapai kebebasan kewangan yang anda ingini selama ini.

Tetapi sebelum itu, saya ingin bertanya adakah anda mengalami simptom-simptom berikut sama seperti yang saya pernah alami sebelum ini :

  • Duit gaji masuk setiap bulan, terus habis dalam masa beberapa hari sahaja, malah tidak cukup setiap bulan...
  • Risau sepanjang masa tentang duit sahaja...
  • Setiap hari tidak sabar untuk menunggu jam 5 petang untuk balik rumah dan melepaskan diri dari neraka di dunia ini (tempat kerja anda)...
  • Sentiasa dimarahi bos anda dan dilayan seperti kanak-kanak di tadika...
  • Tidak sabar menunggu hujung minggu untuk melepaskan diri dari tempat kerja anda... Jumaat petang anda cukup bahagia sekali...
  • Setiap hari membayangkan anda tidak perlu kerja lagi dan melepak sepanjang hari sambal menonton TV dan bermain dengan anak-anak...

Ya, saya pernah mengalaminya! Anda bukan seorang sahaja seperti di atas. Bagaimanapun, saya telah berjaya menjumpai satu sistem yang dapat melepaskan diri saya dari situasi di atas. Hanya setelah beberapa hari menjumpainya, akaun Maybank saya melimpah ruah dengan pendapatan tanpa henti setiap hari.

Sekarang, ini rutin harian saya sebagai pemberi semangat untuk anda semua...

  • Saya bangun pagi dan terus ke taman berdekatan dengan rumah saya untuk melakukan senaman selama 1 ke 2 jam sambil menghirup udara segar pagi... Tidak perlu melalui kesesakan lalulintas atau menaiki LRT setiap pagi
  • Saya menjamu selera dengan nasi lemak dan Nescafe panas sambil membaca akhbar Sinar Harian dan meneliti keadaan semasa
  • Saya memasang sistem rahsia saya di Internet!!
  • Pukul 10 pagi saya membuka Astro dan menonton rancangan kegemaran saya di Astro Ria seperti Maharaja Lawak dan lain-lain
  • Tengah hari saya ke restoran kegemaran saya dan menjamah ayam kampung di Kampung Baru
  • Petang saya tidur sekejap dan selepas itu membawa anak-anak beriadah ke taman permainan KLCC...
  • Sebelum makan malam, saya membuka Iphone 6 plus saya dan masuk Maybank2u dan nah... RM2,400 masuk ke dalam akaun bank dari pelbagai sumber sana sini!

Ini semua dapat dicapai tanpa perlu pergi kerja, dimarahi majikan sepanjang masa, perlu menaiki LRT atau melalui sebarang kesesakan lalu lintas yang semakin teruk setiap hari dan paling penting TANPA sebarang modal pun!

Saya berjaya menjadi seorang jutawan yang telah bebas kewangan kerana satu teknik sekelip mata melalui Internet yang membolehkan saya tekan satu butang kemudian duit masuk sekelip mata sahaja ke dalam akaun Maybank saya sepanjang masa. Ya, sumpah ini benar!

Yang terang dan nyata adalah sesiapa pun seperti di bawah boleh dapat RM3.56 Juta ini...

  • ...Orang yang tiada ijazah
  • ...Orang yang tiada kenalan keluarga orang politik atau orang dalam
  • ...Orang yang tiada kemahiran dan pengalaman bekerja lama
  • ...Orang yang tiada MODAL untuk bermula
  • ...Orang yang tiada kemahiran Internet dan komputer

Dan lain-lain.

Saya ambil risiko SIFAR, saya tidak perlu menanam sebarang modal dalam melakukan teknik dan saya gunakan satu sahaja RAHSIA yang saya akan bocorkan kepada anda hari ini juga!

Saya sendiri sebenarnya tidak mempunyai apa-apa ijazah dan tidak pandai menggunakan komputer.

Bak kata, apa yang saya ingin katakan ialah sesiapa sahaja yang boleh melakukannya. Kalau saya yang hampir muflis, yang dahulu tiada pekerjaan dan yang berhutang keliling pinggang pun boleh melakukannya... Sepatutnya anda pun boleh.

Malah, setelah anda belajar segala selok-belok bagaimana saya telah melakukannya, mungkin anda akan dapatkannya dengan jauh lebih cepat dari saya lagi.

Jadi, apa rahsia sebenarnya bagaimana saya memperolehi kesemua RM3.56 Juta ini yang anda juga boleh "copy and paste" dan lakukan sama seperti saya?

Tetapi sebelum saya membocorkan teknik atau sistem saya ini, lebih baik dengar kisah saya sebelum ini. Mungkin, anda boleh mencari persamaan dengan kehidupan diri anda hari ini.

Kisah Hidup Saya Sebelum Ini

Sebelum ini berbekalkan hanya sekeping sekeping sijil SPM, saya melangkah ke alam pekerjaan dengan gigih dan dengan penuh harapan. Namun, tahun demi tahun, hidup saya seolah-olah tiada arah tuju dan nampak seolah-olah tidak ke mana-mana sahaja.

Apa-apa duit gaji bulanan yang diperolehi habis begitu sahaja sebaik sahaja gaji masuk ke dalam akaun bank. Duit semacam tak cukup sahaja, saya pun hairan sekali. Di alam pekerjaan pula, cukup sukar sekali untuk saya naik pangkat, saya pun tidak tahu kenapa? Nampak seolah-olah ada sahaja halangan kiri dan kanan. Kalau berjumpa kawan tu memang seronok berborak pasal peluang perniagaan tetapi hasilnya selalu tidak tercapai.

Disebabkan keadaan inilah, saya terdorong untuk mencuba pelbagai peluang pendapatan Internet di luar sana dan juga memasuki pelbagai peluang MLM juga. Namun, tidak ada satu pun yang dapat menjana pendapatan yang memuaskan.

Dari bulan ke bulan, sebarang simpanan yang saya dapat kumpulkan, habis begitu sahaja dengan mencuba bermacam-macam jenis perniagaan samada melalui Internet atau dengan bermacam-macam jenis perniagaan yang dicuba. Pagi pergi kerja, balik membelah kesesakan lalu lintas dan malam pula berniaga untuk sekadar membayar perbelanjaan bulanan yang makin meningkat. Dah hampir macam nak kena serangan jantung jadinya.

Kehidupan saya seolah-olah seperti berada di "neraka di dunia". Tiada hala tujuan dan keletihan melampau dan tidak berdaya berfikir atau melakukan apa-apa lagi.

Saya Sudah Hampir Putus Asa

TETAPI segalanya berubah dalam sekelip mata sahaja.

Pada satu hari, saya menerima satu mesej whatsapp dari rakan lama dari sekolah dahulu. Saya pun bertanya khabar bagaimana hidup dia sekarang. Dia kepilkan gambar-gambar dia dan keluarga melancong ke Eropah, rumah baru semi-D di Setia Alam Ecopark dan kereta baru BMW 5 series dia!

Menakjubkan sekali! Saya tanya bagaimana dia dapat semua ini, sedangkan dia juga seperti saya sekadar ada SPM sahaja dan seingat saya dia juga seorang kerani seperti saya.

Dia pun menceritakan segala-galanya hanya melalui Whatsapp sahaja. Saya seolah-olah tidak percaya mendengar betapa mudah sistem yang digunakan untuk mengubah hidupnya. Hanya dengan satu KLIK sahaja, dalam masa beberapa minit sahaja duit akan mula masuk ke akaun Maybank anda.

Mula-mula saya was-was juga, tetapi fikirkan balik... bukan ada apa-apa risiko pun. Teknik ini tidak pakai sebarang modal... tidak perlu meminjam duit dari sesiapa... tidak perlu pergi mana-mana dan boleh di lakukan dari bilik tidur anda sahaja... dan paling penting ia adalah HALAL dan sah di sisi undang-undang.

Dan whammm , dalam masa beberapa bulan sahaja saya telah selesaikan semua hutang-hutang saya ini

Hanya RM120 RM90

Tawaran di atas akan berakhir pada HARI INI, Selasa 30 Ogos 2016 jam 11:59 malam

Nasib saya sekarang pun sudah terbalik terus dari dulu... duit sudah berjuta dalam akaun bank serta dalam pelbagai pelaburan cair seperti ASB & ASB2, hartanah-hartanah dan Public Mutual.

Saya mempunyai 7 buah rumah/kondo di kawasan-kawasan paling elit di Kuala Lumpur dan sekitar KLCC yang memberikan pulangan sewa lumayan setiap bulan.

Saya sekarang kalau tidak mahu buat apa-apa dan tidur sepanjang hari pun boleh kerana dividen dan pulangan dari segala aset yang ada pun sudah cukup memberikan pulangan yang lumayan setiap bulan.

Hidup saya hari ini berubah ke syurga di dunia. Bak kata apa yang saya inginkan hari ini, petik jari sahaja dapat. Di rumah banglo saya sekarang, ada 3 orang gaji Indon, seorang khas untuk jaga anak-anak, seorang memasak dan seorang kemas rumah dan juga menjaga kebun. Saya juga mempunyai seorang pemandu, jadi tidak perlu pening melalui kesesakan lalu-lintas atau parkir lagi!

Mungkin anda fikir gaya hidup saya ini melampau juga tetapi saya dapat semua ini dengan duit HALAL iaitu dengan menggunakan sistem rahsia saya ini.

Semua kerana RAHSIA ini... DAN semua sekelip mata sahaja saya dapat semua ini.

Sekarang, Saya Ada Matlamat Lain Dalam Hidup Saya...

Secara ringkasnya, hari ini saya telah mengubah kehidupan saya. Saya tidak mahu senang-senang mengatakan yang semata-mata harta berjumlah RM 3.56 juta ini dapat menyelesaikan segala masalah anda. Tetapi hakikat jelas, dengan adanya duit, anda boleh sekurang-kurangnya jelaskan semua hutang anda, membina modal di dalam ASB dan dengan itu boleh menumpukan kepada benda-benda lain yang lebih penting lagi.

RM3.56 juta adalah status terkini pada 12 April 2015. Aset kekayaan saya sebenarnya bertambah dari hari ke hari.


Apa yang saya ingin katakan ialah ilmu yang saya telah perolehi selama ini dengan titik peluh dan pelbagai pengalaman dan cabaran getir yang dihadapi telah memberikan saya ilmu untuk menyelesaikan apa-apa masalah yang dihadapi sehingga terkumpulnya harta yang bernilai RM3.56 juta ini.

Saya Mahu Berkongsi Ilmu

Saya sekarang memang telah "bebas kewangan". Saya boleh buat apa sahaja yang saya mahu siang dan malam. Tiada siapa yang boleh tegur dan saya juga tiada apa-apa tekanan dari segi kewangan untuk menghalang saya dari melakukan apa-apa seperti membeli apa-apa kereta yang saya idamkan atau melancong ke luar negara pada bila-bila masa yang saya mahu.

Tetapi saya tahu di dalam hati saya ini sudah mula terasa bosan dan mahu membocorkan rahsia saya kepada sesiapa yang sanggup mendengarnya. Saya mahu orang lain juga merasai kesenangan seperti yang saya nikmati hari ini.

Pada mulanya, isteri saya mencadangkan saya membuat "private seminar" seperti orang lain dan mengenakan bayaran sebanyak RM1,200 satu kepala untuk seminar selama 2 hari. Ini juga supaya saya boleh berjumpa "one on one" dengan semua orang. Tetapi saya cukup menghargai privacy saya. Saya tidak mahu saya terlalu dikenali orang awam. Saya sudah cukup bahagia dengan kehidupan saya hari ini, tidak mahu dikenali oleh orang ramai apabila pergi membeli belah atau melepak dengan keluarga di taman-taman. Biar tidak dikenali sesiapa supaya kehidupan saya lebih selamat dan bahagia.

Bagaimanapun, oleh kerana kebosanan ini dan juga kerana keinginan untuk memberitahu orang kisah hidup saya dan membantu orang lain, maka saya mulalah menulis segala yang saya tahu di dalam sebuah buku.

Saya Tulis Segala-Galanya

Selain dari menceritakan sistem rahsia yang saya guna....saya juga menceritakan pengalaman diri saya supaya orang lain dapat belajar. Buku ini saya tulis selama setahun sedikit demi sedikit dan berhati-hati memastikan tiada apa yang tertinggal dan akhirnya buku ini menjadi setebal 200 mukasurat lebih.

Saya telah susun kesemuanya supaya nampak teratur dan mudah untuk sesiapa membaca dan meniru "bulat-bulat" untuk kehidupan mereka.

Segala yang saya tahu dan cara pemikiran saya telah dimasukkan ke dalam buku ini. Semuanya ada di dalam buku format E-Book PDF.

Buku ini bukan sahaja menceritakan tentang teknik rahsia sistem yang saya gunakan untuk menjana pendapatan dalam beberapa minit sahaja tetapi juga memberi penerangan bagaimana untuk memastikan duit yang diperolehi ini tidak hilang dan dapat dilaburkan ke benda-benda lain pula. Ia merangkumi segala-gala, lengkap sekali.

Semua di atas adalah khas untuk dilakukan di Malaysia sahaja. Tiada jaminan jika anda dari luar Malaysia.

Buku ini BUKAN mengenai...

Yang pasti, buku yang saya karang ini BUKAN mengenai....

  1. BUKAN Sebarang Skim Cepat Kaya
  2. BUKAN skim pelaburan HYIP dan lain-lain
  3. BUKAN pelaburan forex
  4. BUKAN skim ponzi
  5. BUKAN sebarang MLM
  6. BUKAN pelaburan emas
  7. BUKAN program kawan cari kawan atau gifting

Sesiapa Sahaja Boleh Gunakan!

Sesiapa sahaja tidak kira suri rumah, yang tiada ijazah atau pendidikan, yang sedang belajar ataupun yang sudah bersara boleh gunakan buku saya ini. Semuanya 100% dalam Bahasa Melayu dan mudah difahami oleh sesiapa.

Bagaimana untuk menggunakannya?

  1. Baca panduan dalam 15 minit setelah menerimanya.
  2. Pasang sistem dalam 10 minit setelah membacanya.
  3. Lancarkan sistem yang berjalan sendiri.

Mengapa Perlu Bayar?

Saya pernah mencuba menulis di dalam blog tetapi untuk pengetahuan anda menulis di dalam blog ini akan menyebabkan tulisan anda bercelaru sedikit. Jika sekadar untuk menulis beberapa tips atau sekadar menulis jurnal harian, blog adalah sangat sesuai. Tetapi jika ingin menulis sebuah panduan lengkap yang tersusun dan sistematik, menulisnya sebagai sebuah buku adalah jalan terbaik sebenarnya.

Dan mengapa tidak saya berikan sahaja e-book ini secara percuma sahaja kerana saya sudah kaya? Kerana saya hendak memastikan orang yang membacanya benar-benar menghargai ilmu ini dan bukan sekadar main-main sahaja membaca beberapa muka surat dan terhenti begitu sahaja. Pada saya, jika sesiapa telah membelinya, pasti dia akan memberi komitmen untuk menghabiskan dan melakukan apa yang saya cerita supaya pelaburan untuk membeli buku tersebut akan berbaloi.

Jika saya seorang billionaire dan mempunyai harta sampai RM100 juta pun saya takkan memberikan apa-apa percuma kepada sesiapa. Itu pegangan hidup saya sahaja. Tiada yang percuma dalam dunia ini, kita perlu bekerja dan membayar untuk apa-apa dalam dunia ini.

Begini sebenarnya... saya hanya ingin mencari orang yang berhak menerima sahaja membacanya dan menggunakannya. Ilmu yang saya ingin ceritakan ini saya perolehinya dengan titik peluh sendiri. Saya tidak mahu sekadar sesiapa sahaja dapat begitu sahaja.

Mengapa Saya Tidak Cetak Buku?

Saya tidak mahu mencari jalan mudah dengan hanya memberikan sahaja tulisan saya kepada mana-mana editor syarikat pencetakan yang akan memotong dan mengubah buku saya untuk menurut cita rasa mereka.

Saya mahu saya sendiri ada hak sepenuhnya kepada segala-galanya termasuk bagaimana buku ini dijual.

Saya juga mahu link yang mudah diklik untuk ke mana-mana di Internet dan juga kesemua diagram dan gambar dalam buku berwarna. Saya mahu anda lihat sama seperti yang saya bayangkan semasa menulis buku ini.

Mengapa Tak Di Kenali?

Saya tidak mahu publisiti murahan. Apa yang saya lakukan ini adalah sekadar hobi dan untuk mengisi masa lapang sahaja. Saya bukan lakukan ini sebagai salah satu sumber pendapatan saya. Saya ada banyak lagi sumber yang memberikan pulangan jauh lebih tinggi lagi seperti pelaburan hartanah yang memberikan pendapatan bulanan hingga berpuluh ribu sebulan.

Walaupun, tidak berapa terkenal pun, sudah ada ramai yang dengki dengan saya. Kalau orang sekeliling saya tahu, lagilah pening kepala saya kerana sifat dengki mendengki dan lain-lain lagiini. Lagipun, saya amat prihatin dengan keselamatan diri dan keluarga saya serta tidak berapa mahu orang tahu jumlah nilai kekayaan saya.

Dengan ini, jiwa saya lebih tenang dan bahagia.

Jika saya mahu, sudah lama saya boleh masuk Berita Harian/TV3 kerana mengenali ramai orang dalam media dan press.

Sebenarnya, hiasan dalaman beberapa rumah saya sudah masuk pun dalam majalah Impiana dan Anjung Seri. Itupun saya meminta wartawan supaya sekadar meletakkan nama pereka dalaman saya sahaja.

Saya tulis buku ini sebagai salah satu penghargaan saya kepada masyarakat sekeliling saya sahaja. Terpulang kepada anda untuk membeli atau tidak. Jika tidak percaya, jangan membeli... senang sahaja. Saya tidak rugi apa-apa, malah tidak kisah pun.

Tetapi jika anda betul-betul ingin belajar dari saya dan ingin mengubah hidup anda selepas ini, ambil lah sedikit sahaja risiko dengan membeli buku ini. Siapa tahu kan? Anda belanja untuk membeli rokok setiap bulan pun mungkin jauh lebih banyak belanja lagi kan? Apa yang anda perlu risau sangat sekadar untuk membeli ilmu pengetahuan pula?

Hanya RM120 RM90

Tawaran di atas akan berakhir pada HARI INI, Selasa 30 Ogos 2016 jam 11:59 malam

Pengakuan Bertulis

Berikut saya sertakan di sini beberapa testimonial/pengakuan yang saya terima melalui akaun Gmail saya. Saya tidak mengenali siapa mereka. Mereka juga bukan guru atau pemilik halaman web lain yang memerlukan saya dan dia juga bertukar-tukar testimonial/pengakuan.

Mereka hanya orang biasa yang telah membeli buku saya dan rasa ia berguna untuk mereka. Berikut adalah pengakuan mereka:

avatar
Purata RM30,000 Sebulan

Assalamualaikum wrt. Subhanallah, macam mana saudara boleh fikirkan teknik yang menakjubkan ini ya?

Saya sangat terkejut melihat betapa cepatnya teknik saudara menghasilkan pendapatan untuk saya! Kali pertama saya menggunakannya, dalam masa tidak sampai sejam, saya telah mendapat RM1,800, berkali-kali ganda dari modal yang saya keluarkan untuk membeli teknik saudara ini. Alhamdulillah!

Harapan saya agar saudara meneruskan usaha saudara yang murni untuk membantu lebih ramai insan-insan seperti saya. Bukan berharap menjadi kaya, sekadar mencari pendapatan yang lebih sedikit untuk membantu keluarga tercinta.

Saya menggunakan teknik saudara untuk mendapat purata RM30,000 sebulan. Bagi saya, ini adalah lebih dari cukup berbanding gaji saya sebagai seorang akauntan dahulu.

Syukran kathiran! Jazakumullahu khairul jaza.

Iskandar, Tambun, Perak

avatar
Duit Tak Berhenti Masuk Ke Akaun Saya

Saya bekerja sepenuh masa. Kerja saya bagus dan saya memang perlukan benefit yang ditawarkan, tapi saya selalu berharap saya mempunyai duit lebih untuk beli kereta baru, melancong, beli TV baru, decor rumah. Semuanya perlukan duit lebih.

Rutin harian saya sekarang ialah balik ke rumah, makan malam dan tengok TV. Selepas itu, saya akan online dan buat kerja sikit dalam masa sejam atau lebih. Sama seperti kebiasaan saya dulu. Tapi bezanya, duit tak berhenti masuk ke akaun saya. Saya baru saja beli Smart TV 50 inci jenama Sony. Sedang merancang untuk pergi bercuti di London. Semuanya tidak mungkin saya perolehi kalau bukan disebabkan sistem ni.

Along, Kuantan, Pahang

avatar
Baru Semalam Beli, Hari Ini Dah Dapat Hasil

Hello.. Saya macam tak percaya dengan program ini. Baru sahaja semalam saya membeli kit ini dan memulakan langkah yang telah diajar, dan pada hari ini wang sudah mula kelihatan mengalir ke akaun bank saya.

Walaupun tak banyak, saya percaya ini adalah permulaan bagi saya untuk terus berusaha agar mencapai pendapatan yang lebih tinggi seperti anda dapat sekarang ini. Bukan tamak, tetapi saya dah bosan hidup dengan masalah kewangan setiap hari. Saya juga memiliki impian untuk berjaya. Terima kasih.

Anne, Kuching, Sarawak

avatar
Berjaya Kumpulkan RM37,600 Dalam 3 Minggu

Saya sebelum ni makan gaji dengan syarikat terkenal di Penang, kalau saya sebut semua mesti kenal punyalah. Dulu gaji boleh tahan, tapi sekarang dah dekat 6 bulan tak dapat gaji. Bini pulak dah bising. Jadi sementara tengah-tengah cari kerja baru ni, cuba-cuba la cari pendapatan sampingan guna internet.

Macam silapmata, dalam masa 3 minggu pertama aje gunakan kaedah yang awak ajarkan, saya dah berjaya kumpulkan RM37,600. Memang hebat!

Tak dapat nak gambarkan perasaan saya bila buka email dan melihat notifikasi wang diterima sampai. Mana taknya, semuanya orang bagi duit. Masa kerja dulu, tak pernah mimpi duit boleh datang bergolek macam sekarang.

Sekarang, saya dah ucapkan selamat tinggal pada bekas kawan-kawan sekerja dan majikan saya.

Eddie, Penang

avatar
RM49,000 Dapat Dikumpul Dalam Tempoh 2 Bulan Sahaja

Assalamualaikum, saya amat teruja untuk menghantar testimoni ini. Tak disangka program ini sangat hebat dan berkesan sehingga saya mampu memiliki sebuah kenderaan baru.

Dulu saya bekerja sebagai kerani di sebuah syarikat swasta. Setiap bulan mengeluh sebab bajet yang makin meningkat.

Tetapi kini segalanya telah berubah, program ini sudah menjadi punca utama pendapatan saya setiap bulan. Bayangkanlah bagaimana rasanya apabila wang masuk mencurah-curah setiap hari tanpa henti walaupun pada hari cuti. Memang sungguh mengkagumkan. Terima kasih. Tanpa pendedahan sistem ini, hidup saya tidak mungkin dapat diubah.

Surina, Melaka

avatar
Saya Beroleh Lebih Dari RM1,500 Sehari

Encik saya anggap sebagai penyelamat kehidupan dan maruah saya.

Sebagai ibu tunggal, banyak cabaran yang saya hadapi di tempat kerja. Sukar untuk saya kekal bekerja di satu-satu tempat kerana terlampau banyak gangguan yang saya terima baik dari majikan atau dari rakan sekerja. Lebih menyedihkan bila kaum sejenis saya sendiri melabel saya sebagai penggoda.

Sebab itu saya bersyukur dapat belajar rahsia Encik. Dengan menggunakan teknik Encik, saya beroleh lebih dari RM1,500 sehari hanya dengan bekerja beberapa minit di rumah sahaja.

Tak perlu lagi saya hadap isteri-isteri cemburu dan gangguan dari lelaki-lelaki gatal di tempat kerja saya. Ketenangan ini tidak terhingga nilainya.

Terima kasih yang tak terhingga!

Ayesha, Kuala Lumpur

avatar
Umur Muda, Pendapatan 5 Angka Sebulan

Walaupun masih lagi menuntut di universiti, tetapi pendapatan saya lebih tinggi dari pensyarah yang mengajar saya.

Agak lucu bila hendak diceritakan semula, tetapi itulah hakikatnya. Memang berbaloi saya belanjakan wang untuk mendapatkan E-Book panduan ini sebulan yang lalu. Saya langsung tidak pernah terfikir akan mendapat habuan yang sebegini.

Terima kasih kerana sudi berkongsi ilmu yang amat bernilai ini. Bangga rasanya apabila memandu sebuah kereta besar ke kampus. Semua rakan-rakan pandang. Sebuah kereta yang saya beli sendiri hasil daripada program hebat tuan. Terima kasih banyak-banyak.

Zairil, Bangi, Selangor

Saya Lakukan Sekadar Hobi Sahaja

Oleh kerana saya lakukan ini semata-mata kerana ia hobi sahaja, saya tidak mahu pening-pening memikirkan terlalu ramai membeli buku ini dengan harapan mahu kaya cepat. Saya telah berterus terang memberitahu segala isi kandungan buku ini sebelum ini.

Buku saya sudah cukup lengkap, jadi saya tidak dapat memberikan apa-apa bantuan tambahan setelah anda membelinya.

Tetapi untuk memastikan anda faham sepenuhnya, saya akan berikan bantuan penuh melalui e-mail, Whatsapp dan lain-lain. Saya akan 100% menjawab sebarang pertanyaan anda tentang teknik rahsia saya ini. Saya akan cuba menjawab segala pertanyaan anda serta-merta!

Yang sebenarnya, anda tidak perlu bertanya apa-apa lagi dah selepas membacanya kerana pada saya buku ini sudah 100% lengkap mengandungi segala-galanya.

Saya Akan Bimbing Sampai Anda Berjaya!

Saya hanya meletakkan matlamat untuk sekadar menjual 5 buku sehari sahaja supaya tidak pening memikirkan terlalu ramai membelinya. Ini juga supaya saya dapat berikan tumpuan 100% kepada anda sahaja.

Sebagai tambahan, 50% dari segala jualan akan saya dermakan kepada rumah-rumah anak yatim, badan-badan kebajikan. Itu janji saya.

Berapa Harga Yang Saya Letak?

Seperti yang saya telah terangkan sebelum ini, saya perlu meletakkan harga untuk membeli buku supaya anda betul-betul serius membaca dan melakukan apa yang diceritakan di dalam buku ini.

Oleh itu, saya meletakkan harga sebuah buku pada RM500 RM250 RM140 RM120 RM90 buat masa ini sahaja.

Hanya RM120 RM90

Tawaran di atas akan berakhir pada HARI INI, Selasa 30 Ogos 2016 jam 11:59 malam

Sebaik saya beritahu harga ini, saya sudah dimarahi oleh rakan saya kenapa jual terlalu murah sedangkan dalam beberapa minit sudah boleh buat beribu dengan teknik rahsia saya ini.

Lagipun 50% dari semua jualan saya akan derma ke kebajikan. Jadi, kebanyakan duit jualan yang dikutip akan digunakan untuk keuntungan masyarakat sepenuhnya.

Harga RM120 RM90 yang saya letak ini adalah pada pendapat saya cukup adil sekali. Jika dibandingkan dengan teknik rahsia yang saya bocorkan melalui buku ini jauh lebih besar nilainya.

Tidak ternilai sebenarnya. Saya juga sudah banyak melabur dengan membeli banyak buku, ebook dan juga saya sudah banyak menyertai pelbagai seminar di dalam dan luar negara. Segala ilmu, pengalaman, cabaran dan lain-lain saya telah bukukan untuk dikongsi dengan anda.

100% Jaminan Wang Kembali

Anda tidak perlu risau langsung dengan pelaburan sedikit anda ini kerana saya akan berikan jaminan wang di kembalikan sepenuhnya 100%. Kalau anda rasa tidak puas hati atau rasa anda sudah pernah mencuba teknik ini. Maka dalam masa beberapa minit selepas membelinya, anda boleh terus meminta semua wang anda kembali. Saya akan bank-in serta-merta tanpa sebarang pertanyaan.

Saya memang yakin, anda tidak pernah dengar atau mencuba teknik ini. Teknik ini adalah yang paling baru dan tidak pernah dibocorkan di mana-mana sebelum ini. Jadi, saya yakin sekali sehingga sanggup memberikan jaminan wang kembali 100% ini.

Sebarang permintaan wang kembali akan dilayan tanpa soal, tanpa sebarang pertanyaan. Itu adalah hak anda 100% untuk meminta wang kembali.

Saya Masukkan Sekali Bonus-Bonus

Saya sertakan sekali bonus-bonus berikut sebagai tambahan kepada buku panduan saya ini :

Tips Kesihatan

Tips hacking untuk anda hilang berat badan secara mendadak tanpa perlu exercise secara extreme atau diet berlebihan atau memakan apa-apa pil ajaib atau pergi ke mana-mana pusat weight management yang banyak di KL sekarang. Rahsia yang cuba disembunyikan oleh Lo***** Weight Management.

Tips Muflis

Jika anda sedang menghampiri atau sudah muflis, dapatkan tips ini kerana ia akan mengajar anda bagaimana untuk selesaikan keadaan muflis anda tanpa perlu bayar apa-apa hutang lagi dah lepas itu. Rahsia yang pemiutang menyampah dengar!

Tips Kerja Di UK

Teknik hacking yang akan mengajar anda bagaimana untuk masuk kerja di UK tanpa apa-apa masalah langsung untuk bekerja selama 3 bulan dalam setahun. Anda boleh pergi ke UK setiap tahun selepas mempelajari ini! Rahsia yang tidak disukai oleh kerajaan Britian!

Tips Kerja di USA

Tips gila-babi yang akan mengajar anda bagaimana untuk kerja di USA serta-merta dan dapatkan RM500,000 terus dengan bekerja sana! Mahu pergi ke Hollywood atau ke New York? Pelajari ini! Rahsia yang INS Amerika cuba sembunyikan!

Tips Selesaikan Hutang Kad Kredit

Kaedah rahsia yang anda boleh gunakan untuk melangsaikan terus semua hutang kad kredit anda yang berlambak tu! Rahsia yang akan menyebabkan bank-bank tak berapa suka nak dengar!

Tips Beli Kereta Secara Percuma

Pelajari kaedah hacking bagaimana untuk membeli kereta pertama anda secara percuma tanpa sesen pun, tiada loan, tiada duit muka, tiada apa-apa! Rahsia yang akan menyebabkan bank-bank tak suka anda tahu!

Tips Tengok TV Satelit Percuma

Potong Astro anda dan tengok TV satelit dengan lebih banyak rangkaian-rangkaian yang hebat secara percuma sahaja. Rahsia yang Astro cuba lenyapkan!

Tips Untuk Parking Percuma

Kaedah hacking bagaimana untuk tidak bayar duit parking seumur hidup anda lagi dah selepas ini. Malah ia akan mengajar anda bagaimana untuk parking paling dekat tanpa perlu berjalan jauh! Rahsia yang tauke parking tak suka diketahui ramai!

Tips Untuk Menjadi Hantu Di Malaysia

Teknik rahsia bagaimana untuk menukarkan diri anda menjadi HANTU di Malaysia ini. Anda tidak akan dikenali sesiapa. Tiada sesiapa pun akan nampak anda selepas ini! Anda akan menghilang terus! Rahsia yang ah-long takut anda gunakan!

Tips Menghantar SMS Percuma

Hantarkan sebanyak-banyak SMS yang anda mahu selepas ini.Kaedah hacking yang Telco seperti Celcom dan Maxis tidak mahu anda tahu!

Tips Untuk Menyewa Secara Percuma

Bagaimana untuk menyewa rumah secara percuma malah dapat duit atas angin semata-mata anda duduk di rumah orang lain secara percuma sahaja. Rahsia yang anda pasti mahu dengar!

Tips Untuk Beli Rumah Secara Percuma

Kaedah hacker bagaimana untuk membeli rumah anda secara percuma sahaja. Anda tidak perlu mengambil pinjaman perumahan sehingga 30 tahun dan membayar installment bulanan dah selepas ini. Rahsia yang cuba disembunyikan oleh setengah-setengah pihak di Malaysia ini!

Tips Untuk Buka Akaun Bank Luar Negara

Kaedah rahsia tidak ada sesiapa pun tahu dibocorkan dalam bonus ini. Bagaimana untuk membuka akaun bank di luar negara tanpa sesiapapun di Malaysia mengetahuinya! Rahsia yang BNM tak suka diketahui ramai!

Tips Buat Duit Dengan WiFi

Ambil Streamyx? Teknik ini mengajar anda bagaimana untuk dapat duit sehingga RM3,000 dari talian Streamyx anda! Rahsia yang TMNET tidak mahu anda tahu!

Tips Makan Percuma Satu Keluarga

Kos belanja makan seisi keluarga mahal sampai RM300 sebulan? Jangan risau! Dengan kaedah hacking ini, anda dan satu keluarga akan makan percuma sahaja setiap hari mulai saat ini. Rahsia yang Tesco tidak mahu anda tahu!

Tips Hidup Tanpa Stres

Teknik bagaimana untuk lupakan kehidupan yang penuh dengan stres hari ini dan hidup gaya mudah, senang-lenang tanpa perlu risau apa-apa lagi dah lepas ini. Rahsia yang majikan anda tidak mahu anda tahu!

Tips Minum Air Mineral Percuma

Buat apa belanja RM1.50 untuk beli air mineral di stesen Petronas setiap hari. Pelajari bagaimana untuk minum sebanyak-banyak air mineral setiap hari seumur hidup anda. Air mineral ini jauh lebih tulen daripada apa yang anda beli selama ini. Rahsia yang dealer Petronas tak suka anda tahu!

Tips Telemarketing Percuma

Mahu promosi apa-apa melalui telefon secara percuma? Pelajari teknik hacking ini! Rahsia yang Maxis/Digi/Celcom tak suka anda tahu!

Tips Percutian Percuma

Perlu belanja sampai beribu-ribu untuk percutian hotel lima bintang anda? Selepas anda pelajari ini anda tidak perlu membayar satu sen lagi dah seumur hidup anda untuk semua percutian santai anda! Rahsia yang hotel-hotel lima bintang terkejut bila dengar!

Saya anggarkan bila dicampur-campur nilai segala bonus yang saya sertakan secara percuma sini adalah dalam RM5,400! Tetapi saya berikan secara PERCUMA sahaja untuk hari ini.

Penjualan Buku Adalah TERHAD

Saya kalau dapat sekadar 10 orang telah membaca buku ini pun cukup sebenarnya, supaya ada orang lain di luar sana yang dapat memahami teknik rahsia dan strategi kewangan saya dan juga ikut sama seperti apa yang saya telah lakukan selama ini.

Kalau aktiviti menjual E-Book ini mengambil terlalu banyak masa saya dan terlalu banyak support yang terpaksa saya lakukan, saya akan hentikan terus semua jualan ebook serta-merta selepas itu. Ini kerana saya mahu berikan perkhidmatan terbaik kepada sesiapa yang telah membayar untuk membaca buku ini.

Ini bermakna saya mahu orang yang telah membayar menerima e-booknya dan berjaya membuka dan membacanya. Jika saya rasa saya tidak dapat memenuhi matlamat ini, saya akan hentikan penjualan serta-merta.

Jadi, jika anda dapat klik di bawah dan dapat lakukan tempahan, anda perlu cepat kerana peluang masih luas terbuka buat masa ini. Jika anda nampak di bawah tertulis SOLD OUT, bermakna jualan sudah ditutup.

Sebenarnya, semalam sahaja saya menerima permintaan sehingga 100 orang mahu berguru dengan saya tetapi saya terpaksa mula hadkan jumlah orang yang mahu mengetahui teknik rahsia saya ini.

Jika anda okay dengan segala yang saya cerita di atas dan setuju dengan semua syarat yang saya berikan, sila lah CEPAT beli sekarang dengan menekan butang di bawah...

YA, Rezwan! Saya Tidak Mahu Lepaskan Peluang Yang Mungkin Datang Sekali Ini Sahaja!

Saya mahu belajar bagaimana untuk menjadi kaya seperti Encik Rezwan.

Saya tidak mahu lagi mencuba-cuba mengambil risiko besar tanpa mengetahui pulangannya.

Saya mahu menjana pulangan pendapatan yang tetap setiap bulan.

Saya mahu pendapatan sampingan dan berhenti kerja dengan memberi notis berhenti dalam masa beberapa hari setelah membaca buku panduan ini

Saya faham ini adalah sebuah buku panduan 200 muka surat yang terperinci dan lengkap untuk perjalanan kewangan saya.

Dan, saya tidak sabar-sabar lagi untuk mengorek rahsia Encik Rezwan dan menjadi kaya sekelip mata dalam masa beberapa minit lagi...

Hanya RM120 RM90

Tawaran di atas akan berakhir pada HARI INI, Selasa 30 Ogos 2016 jam 11:59 malam

Sebelum saya pergi, ingin saya berikan sedikit statistik buat renungan anda. Hanya kurang dari 15 tahun lepas sahaja, dengan gaji seorang guru sebanyak RM1,200 sebulan, sudah membolehkan dia membeli rumah dan kereta dengan ansuran yang rendah sekali dan banyak duit lebih untuk melakukan bermacam-macam.

Hari ini, seorang guru dengan gaji RM1,500 di jawatan yang sama sudah tidak mampu untuk membeli rumah dan kereta dalam kategori yang sama lagi. Harga kebanyakan barangan semakin naik dari hari ke hari sementara gaji masih sama lagi. Sementara itu, hanya kurang dari 15% dari penduduk negara ini menguasai hampir 90% dari segala kekayaan negara ini.

Jika anda tidak mengambil apa-apa iktibar dari atas dan mengambil langkah-langkah untuk mengubah hidup anda selepas ini, taraf hidup anda dan keluarga anda akan terjerumus dengan lebih teruk lagi selepas ini. Apa yang saya tulis di dalam buku saya ini mampu memasukkan anda ke dalam lingkungan 1% dari penduduk kaya negara ini juga.

Itu matlamat saya sebenarnya. Insya-Allah.

Wassalam,

P.S. Tawaran RM90 yang saya letak ini adalah terhad sahaja. Saya meletakkan matlamat menjual 2,000 keping buku sahaja. Sebaik matlamat itu tercapai, saya akan tutup segala penjualan, SUMPAH!

P.P.S. Apa yang saya tawarkan ialah apa yang anda baca di halaman ini sahaja, tiada apa-apa untuk sembunyi. Anda akan terima produk E-Book sama seperti apa yang anda baca dan dijanjikan di sini.

P.P.P.S. Jangan berfikir panjang. Sanggupkah anda melepaskan peluang ini semata-mata kerana pelaburan kecil yang tiada risiko langsung ini. Bayangkan jika anda tidak mengambil peluang ini dan terlepas peluang seumur hidup anda ini untuk mengubah segala-galanya. Sesal tak berlagu nanti!





© 2016 SistemDuitCepat.com